Första och sista...

Så var det Onsdag.. Lillördag som den kallas av många...
Idag började skoldagen kl 8 med et tlitet handledningstillfälle inför en skol uppgift! Jag ahde erbjudit mig att gå på detta, de andra har ju barn å man å pendlings avstånd... så klart man ställer upp!
Sen blev det en lång väntan på seminarium om VFU:n fast den innehöll en trevlig fm med madde vid datorn och sen en trevlig lunch med jenny! å träffade på Fia och malin! Åhh vad härligt att träffa dem!
Sen så tog jag mig hem... eftersom vi inte började förrän kl 15...  gött!
Sen blev det till att diskutera pedagogiska frågor med ett geografiskt perspektiv.
Sen en sväng till Affären! insåg att de sålde vindruvor för tio kronor asken... så ajg köpte tre igen... så gott!
Vid halv sju dök Anna upp med sina överblivna matvaror... som jag skulle få ta vid! inte alls dumt att få en påse med mat utan att ha handlat det och itne dragit hem det... Fast sorgligaste av allt var att det var annas sista gång hos mig på VÄLDIGT länge. På fredag flyttar hon... Men vi ska ses till våren efter hennes resa å så! Sara kom in oxå eftersom vi drog igång vår syjunta idag! Äntligen!
Jag å Anna fixade fikat så vi var itne så produktiva men jag laddar för att bli produktiv... sy å grejer...
Nu har jag kramat om Anna och sitter i min soffa...
Anna: Jag kommer sakna dig nåt otroligt, du har fyllt mig och mitt huvud med många skratt och många tankar. Tack för att du är den du är! Fortsätt att vara den fantastiska Anna som jag har fått lära känna! Kram på dig vännen!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åhh vindruvor som ä så gott :)

2007-10-13 @ 15:41:44
URL: http://sofale.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0