Funderar...

Ahh åter en helg till ända!
En skön helg, när jag kom hem från skolan i fredags så är det nån som ropar på mig på gården! Det var Anna som lämnat in sina nycklar å fått syn på mig å kom å kramade om mig innan hon styrde mot Övik! Den kramen betydde Otroligt mycke!
Sen kom jag iväg på ett bodypump pass! Så skönt å träna... väntade på träningsvärken å den kom med besked....
Lördag pluggade jag å bakade bullar och sydde nya gardiner till köket! en go dag!
Söndag mer skola sen lite mat å sen slapp framför tv å dator... i vanlig ordning. Talade med sara å imorgon blir det syjunta! nice! får se vad jag tar med mig för att sy...
Sen sitter jag här å funderar på om jag ska ta mig ut å resa nån gång.... vill men vågar inte... vet inte vem man ska resa med.... å hur... å när.... varför vet jag! För att det är berikande och lärorikt... å för att jag VILL!!
Kollat på transibiriska järnvägen! Spännande men inget jag vill göra själv... jag vill ju dela upplevelsen med nån....
Sen vill jag åka till Thailand å indien å Kina å Amerika å sydamerika å australien å Afrika å london å Paris å ja MÅnga ställen.... vart ska man börja och När? Taskig tajming eller vad man säger... mitt i skolan å lägenhet å allt... men det kan man ju ordna!
SKa fundera mer på detta!! Känns spännande men lite läskigt!

dagens funderare.... Varför smälter sockret på bullarna så fort?

Kommentarer
Postat av: Anna

Men maja va ja saknar dej. Har du det bra där ner? Läste att du är sugen på att resa. Det tycker jag absolut att du ska göra. Ja hänger på om du vill ha resesällskap=) Kramar

2007-10-01 @ 16:53:53
URL: http://annamahler.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0