Happ!!

Fredag innebar sista dagen på VFU:n och äntligen HELG! Känns välbehövligt att få ta det lugnt!
Tänkte på eftermiddagen at tjag messar till anna och lollo ang hur deras fredagskväll kunde te sig. vilket resulterade i att Anna hade lust och möjlighet att tillbringa den med mig. Lollo hade anant på programmet. Jag städade gött å få det gjort... fast jag fuskade på vissa områden...får ta det nån annan dag.
Cyklade till affären och handlade en del. sen hem å börja förbereda för hamburgarna! var så sugen på det så det var ju toppen att vi åt det.
sen satt vi å pratade om allt å lite till...blev sen till å kolla på melodifestivaldvd 50 år! En underbar dvd med mycket bra musik för schlager är bra musik.
En fantastisk kväll i sallskap emd Anna som jag komemr ha med mig länge... om en vecka har hon flyttat åå det är så trist. När jag vid ett sagt hejdå till Anna så hade jag svårt att somna... många tankar som flög genom huvudet. Läste lite i en bra bok sen så somnade jag ändå.. runt två skulle jag tippa på!
Vaknade vid strax efter nio, gött de kolalde datorn tvn åt frukost i sängen... och sen en sväng in i duschen!
Åkte till Erikshjälpen och kolalde runt det fanns en del saker... tog mig sedan till biblan i stan å satt där å läste tidningar av alla dess slag. gick in i köpcentret spiralen med målet granit men hamnade på gallerix som hade utförsäljning. de ska flytta! Så där shoppade jag loss... en stor ram och en massa kort och sen fina pappersark.!! och ett anteckningsblock!
Nu sitter jag här hemma! å funderar på avd jags ka hitta på....

Dagens funderare: Är det vänster trafik i trappan som gäller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0