Lång dag!

Dagen började vid kvart i sju att alrmet ringde och jag låg å drog mig till rix morgon zoo väldigt trevlit. sen så läste jag en kommentar på bloggen å messade lollo å försökte styra upp at thon skulle få ta min gamla cykel! sagt å gjort så skulle jag ta mig ner med cykeln till bomull vid åtta... eller typ jag är snart vid bomull  jaj jag kommer ner med den! Kommer ner på gården inser att nån har varit å snott ventilerna... uhh vad drygt. men jag går ner å talar med lollo å berättar läget.

Går hem å äter frukost ska ju åka vid nio till praktikplatsen satt med lite skolarbete oxå! Gjorde ett kort till linda! hon fyller ju år imorgon!

Tar mig till "jobbet" en bra dag fast jag kände mig lite off. men jaja en ny dag med nya möjligheter imorgon! Skulle avra med och stänga eftersom vi skulle på husmöte sen! lättast att få sällskap till där mötet skulle vara. Det var nyttig och trevligt med möte. hörde hur det började smattra på taket.... ja det regnade... vid åtta så klädde jag på mig full regnmundering å satte mig på cykeln. åhh gosch vad det regnade... å naturligtvis motvind! men jag var hemma strax före halv nio.... alltså en väldigt Lång dag!

Mamma hade ringt mig men utan svar så jag ringde henne och kollade läget... hon bakade bullar... vid sådana lägen vill man kunna knäppa med fingrarna å vara hemma... men jag får väl baka till helgen!

Kollar nu lite på tv å njuter av datorn!

Tänker mycket på hur konstigt det komemr bli när anna flyttar.... alltså jag har ju vänenr kvar! Å lollo jag är glad att jag har dig!! Kom ihåg det!
Alltså jag är som en fästing... fäster mig lätt vid människor har svårt att släppa taget... fästingen har ingen direkt uppgift inte mer än å sprida sjukdomar. Lustigt at tjag kan identifiera mig med dem jag  har ju haft borrelia...

Dagens funderare: HAr  fästingar nån god uppgift?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0