Så var man här då...

Ja så har man kanske tagit sitt förnuft tillfånga och lyssnat på sina vänner... har skaffat mig min alldeles egna blogg.... galet men sant...
Vad kommer hända här då? Jag ska försöka dela mitt liv men kanske framförallt de funderingar som jag dagligen kommer på...
Det kommer inte bli ett prov på goda svenska kunskaper utan mer fritt från hjärtat. Nå väl håll till godo.

Dagens funderare: Varför står folk still i rulltrappor?

Man kan väl använda kraften som hjälp att ta sig snababre uppför eller nedför!? Eller har jag helt fel?

Kommentarer
Postat av: Tezzie

Dagens svar till dagens funderare:
anledningen till att man står still i rulltrappor är för att de byggdes för att man ska kunna ta sig upp utan att behöva anstränga sig

2007-09-15 @ 22:47:47
URL: http://Royalblue.blogg.se
Postat av: Sofia

Va roligt att du åxå ha skaffat en blogg nu då :)

2007-09-18 @ 18:35:53
URL: http://sofale.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0