Söndag... Grattis

Ja idag var dagen jag skulle ta det lugnt... vilket jag har gjort. Har finslipat lite på skolarbete och lite sånt som man måste göra. När man är student... Man kan alltid göra lite till. Gillar inte det direkt men det är under en begränsad period förhoppningsvis! Var inloggad på facebook som vanligt! Det är så galet vad tid man kan lägga där! Tog en dusch för att vakna. så gött. Var tvungen till skolan å skriva ut lite material inför morgondagen. så jag hoppade upp på cykeln cyklade till affären för att inhandla lite varor. Sara ringde när jag stog i kassan. å undrade om jag ville komma å kolla på film ikväll. Vilket jag gärna ville och vill och ska! Ska bli trevligt. sen cykalde jag tills kolan å skrev ut papprena. for hem och satte igång att laga mat: Dagens meny: Lasange. Gott! Messade med Ulrika ett försenat grattis. vilket hon mottog med glädje och messade tillbaka om att en kompis syster var med på radio. Så jag lyssnade på det! Fantastiskt vackert! Opera. Sen blev det lite disk före maten. Sen mat! det var gott.
Ringde till min syster som fyller år idag! GRATTIS!! De väntade gäster iform av resten av familjen utom mig å bror! Lite trist å sitta här en sån dag men man kan inte vara med på allt. Får spara på det goda! Sen blev det lite pysslande med material inför imorgon och lite glass på maten... det är ju iallafall söndag å jag ahr rätt att äta efterrätt! Älskar efterrätter. Nu sitter jag å kollar lite på Notting Hill. och surfar! Inte helt fel! Ska dra mig till Sara om en stund!

Dagens funderare: När man stänger av mobilen på ljudlös när man är i affären när man kommer till kassan så ringer det aldrig, när man glömmer det. Så ringer det alltid. eller i många fall. Varför???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0