Försöker...

Så var det tisdag... vilket har inneburit lite skola och lite allmänt pyssel... det är ju två bröder som fyller år denna vecka!
Har även försökt fått reda på om det är någon slags "risk" fara med att både äta antibiotika och vaccinera sig samtidigt... Dock utan resultat än så länge. Sjukvårdsupplysningen var vänlig och tillmötesgående men gav mig ändå rådet att kolla med läkaren som skrivit ut antibiotikan. Som är för de rester jag har kvar sen borrelia infektionen...
Så nu väntar jag med spänning vad de kommer säga när de ringer!
Ska ju ta det sista av vissa sprutor på torsdag och på lördag ska jag börja med malaria preparatet... inget jag ser fram emot eftersom man kan få väldiga biverkningar. Men vi får la se det ska nog gå bra!

Idag är det 35 dagar kvar till avresa... woho!

Kvällen innehåller en omgång tvätt och sådär... morgondagen skall användas till c-uppsats!

Dagens dissning: Nya pennor som inte funkar...
Dagens hissning: mandlar! uhh vad gott det är!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0