Måndag...

Trodde imorse att jag skulle vara i skolan ända till kl 15 men det visade sig att det räckte med till kl 12...

Kollade på julkalendern imorse... vi får väl se hur den utvecklar sig, annars ha rjag ju mina favoriter både Sunes jul och Pelle Svanslös är de som jag gillat mest.

Läste in mig lite på c-uppsats grejer... kollade lite på tv.
Ikväll på syjuntan ska vi ut och fika. På pappa grappa blir det! Där har jag aldirg varit ska bli gott... ska dock grunda med lite pasta. Åt ju korvgryta till lunch.

Ja det var väl de saker jag gjort idag...
ahh just det ja jag fick mitt nya memorystick som jag köpt på tradera! så nu har jag två minneskort inför resan! ett på 1 gb och ett på 8 gb... det tror jag får räcka ska försöka få tag på ett extra batteri! Kan ju vara bra att ha!

Idag är det 43 dagar kvar till avresa!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Marie J

Skönt med korta dagar. Tack för positiva kommentarer i bloggen! :) DU, SNART ska du åka..Hihi!

2008-12-01 @ 19:43:50
URL: http://mrij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0