Onsdag!

Idag stod självstudier på schemat... har läst lite om hur själva bildanalysen går till men inte riktigt kunnat få ner det på papper som min handledare vill ah så vi får väl se vad hon säger på fredag. Beställt lite fler böcker... så vi får se om de hinner komma till på fredag.
Har talat lite med kompisar på msn... plockat undan pysselgrejerna... julkorten är klara... får jag lust så kanske jag gör lite julklappsadresser till helgen!

Ikväll blir det avslutning på scouterna... gröt i höt... vi ska ut till någon bondgård å kolla på djur å äta gröt i höet...

Sen blir det ju jag ju "scoutfri" i 2,5 månader.... det festliga nu när det börjar närma sig resan äratt man tänker sig... jag hgör detta för sista gången innan jag reser... en ganska festlig känsla!

Å idag fyller min yngsta storebror 29 år! GRATTIS TILL DIG!

Nu blir det lite blåbärssoppa å smörgås innan cykeltur upp till vidablickkyrkan....

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0