Söndag

Hallåhej! Så var det åter igen söndag, tredje Advent! Härligt det närmar sig.

Lördagen innebar lite allmänt pyssel, packa in paket å sen blev det en promenad med min kompis! Lite återlämnande av böcker och hämtning av böcker. Sen på stan där vi inte direkt var ensamma, men jag fick inhandlat det sista till mina syskonbarn, nu väntar jag bara på en leverans från en vunnen auktion på tradera! Hopaps den hinner komma innan jag åker på onsdag!

När stan var gjord så gick jag hem å åt lite mat och kollade på filmer som gick på tv, bara var kan man uttrycka det som oxå...

Senare under kvällen så blev det film hos en kompis!  Into the wild! En verklighetsbaserad berättelse om en kille som söker frihet och lyckan, detta gör att han går från kille till man. Genom att leva som vandrare... Ja se den! Väldigt gripande!

Innan jag somnade så kollade jag på lucia morgon.

Jo jag kollar en hel del på tv, men när man bor ensam så blir det mer som ett sällskap.

Idag söndag ska jag ta tag i å kolla igenom ltie litteratur för examensarbetet. ska träffa min handledare imorgon eftermiddag.

Ta hand om er vänner!

Kram från Maja

Kommentarer
Postat av: johanna

Hörru! Jag saknar dig, kom jag och tänka på precis.. Hur äre med dig? :) Kram

2008-12-21 @ 13:52:54
URL: http://johannarylander.devote.se
Postat av: carin

Hej Maja! Hur är det med dig? Jag saknar dina blogginlägg:) Är du i utlandet nu lr?

Kram Carin

2009-01-06 @ 22:40:22
URL: http://carinmec.blogg.se/
Postat av: matilda

heej :) kolla gärna in och kommentera min blogg! ;):) (eller följ/prenummerera på den) :)

2009-01-06 @ 22:41:37
URL: http://matildaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0