Tisdag...

Började tidigt, jag ahr alltid svårt å sova gott när jag ska på vfu... lite nervös över att jag kanske försover mig men det gjorde jag inte idag, men trött var jag!
Åt frukost å gick till Södertull för att åka med bussen, regnet öste ner så det kändes som ett bra val att stödja kollektivtrafiken istället för att ta cykeln!
Hamnade på vfu´n med fullpott på barn och inte riktigt fullpott på personalen som antingen var sjuka eller hemma för vård av sjukt barn!
Lapp om magsjuka sattes upp.... men det ska nog gå bra!
Efter vfu´n så åkte jag in till stan å träffade två av alla mina mysiga kompisar det var en riktig höjdare! Vi fikade länge och gick lite i affärer. Tänk att det kan vara så gött å bara få sitta å prata å fundera över en massa saker! Återigen inser jag hur viktiga mina vänner är för mig! Tack för att ni finns!
Sen gick jag hem å kollade lite på tv och kokade pasta å hittade en qornfilé i frysen å gjorde någon slags chilisås till pastan! Blev helt okej!

Nu har jag talat med mamma å blivit lite uppdaterad om vissa saker plus att jag eventuellt får jobba för henne när jag kommer hem!
Försökte få lite julklappstips... verkar vara svårt för alla!

Nu blir det nog å ta det lite soft... imorgon blir det vfu igen!

Ta hand om er mina fantastiska vänner där ute i världen!

Kram från Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0