Torsdag...

Så skulle man somna för att vakna till en torsdag.... det tog en liten stund å somna men när jag väl gjorde det så sov jag länge.... iallafall med tanke på att jag sovit en hel del på dagen som igår då... Så nåt i kroppen är det ju.
Gick upp å sådär... ingen vidare matlust, fast jag inte ätit nåt ordentligt på typ ett dygn. Fick i mig lite blåbärs soppa...
Sen så har dagen gått mycket fort fast jag inte gjort nåt vettigt... bara laddat batterierna sovit lite... hade ju beställt biljetter till örebro... så efter lunch så gick jag å hämtade dem.... var helt slut när jag kom hem, åt mat och sen somnade jag som en stock....Har även haft ont i huvudet efter lunch... inge festligt...
Jaja det var väl allt på självömkandefronten...

Under dagen så har jag även hört ljudet av en motorsåg som har varit i arbete.... insåg at tjag gillar ljudet och det ger någon slags känsla av att jag nästan sitter i skogen! eller iallafall inte så långt ifrån den!
Har öven idag brottats med tanken på vad jag ska ge mina syskonbarn... kom på lite iallafall,..

Jag längtar tills jag är klar med studierna å kan börja jobba!
Folk omkring en börjar ju bli klara å komma till nästa steg införskaffa både jobb å bostad... Spänannde å jag är glad för deras skull tro inget annat!

NU ska jag vila huvudet på kudden igen... ladda för lite skola imorgon! å en sväng till örebro...
Måste dit å stilla mina resenerver!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Carin

Krya på dig Maja! Kram

2008-12-04 @ 23:05:09
URL: http://carinmec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0