Barn

Har idag varit på scoutgudstjänst och det är ljuvligt å se hur barnen är så förväntansfulla och spända på vad som komma skall.
Vid ett tillfälle så skulle barnkören sjunga och då presenterar körledaren kören med hela fem medlemmar.... när han sedan sätter sig å spelar så räknar dem igen och då är de hela sex stycken. Det visar sig alltså att en liten grabb hade gått med fram för han ville oxå vara med i kören. Så sött... han hade ju inte sjungit någon av sångerna! Men jaja det kanske är en kommande barnkörsångare!!

Efter en lång gudstjänst å en snabb fika så cyklade jag hem och strax skulle jag möta upp en kompis, jag  skulle få några böcker åså följde jag henne till bussen, hon ska uppåt i landet å studera!

Efter det tog jag en liten sväng på stan. Där man möttes av många poliser och supportrar ifk norrköping spelar ju sin sista match för säsongen idag.
Tyvärr har jag inte gått på någon match... men man hoppas väl att de kommer upp i allsvenskan igen. Så får man väl gå på en match då.
IAllafall så är det trevligt med poliser! Ahh det lockar lite... det yrket alltså... men jag har för dålig självdisiplin.

JAg tog mig en matlåda när jag kom hem. Kokade bara ett paket nudlar å blandande i det i woken. Å idag smakade det mycket mer ingefära! Åhh det är så gott!

Disken är gjord å nu ska jag försöka rensa nåt!

Åhh förövrigt så ahr jag lite träningsvärk efter wiii boxningen! Men jag vann ju lätt!!
Åhh jag vill ha ett sånt... å särskilt när en kompis rekommenderat wii fit bräda! om nån har ett wii nintendo över så hör av er!!

Ha en bra söndagskväll!

Kram från Maja 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0