Fjärde november...

Ett så kallat ordningstal om man talar i matematiskabegrepp... som jag håller på med för fullt i skolan!
Spännande är det, eller rättare sagt det ska bli otroligt spännande och komma ut och jobba med alla dessa saker som är så viktiga. Frågan är bara hur man börjar... man vill ju ge de små liven så mycket, man ska tänka på en hel del.
Undrar vart man lixom börjar.

Dagen började med lite orolig sömn så jag tog det lugnt på morgonen. Gick till skolan vid tio och hade seminarium sen blev det lunch med wok. Sen så satt vi med gruppen å försökte skriva på en uppgift, inte helt lätt när man är tio i gruppen idag var vi "bara" nio. det blir lixom inte hanterbart. jaja vi får ha ett annat upplägg nästa gång... för i den här kursen är det många gruppuppgifter.

Ikväll blir det återigen konflikthanterings kurs, den avslutande delen... dock kommer varken jag eller de andra deltagarna at tvara fullärda men vi har börjat tänka och reflektera över konflikter. Vilket jag redan har tänkt på men det kan vara bra om någon hälper en i strukturen kring själva tänkandet och handlandet.
Vi får iallafall intyg på att vi har gått den! Det är bra!

Nu blir det självstudier i två dagar!
Spännande... ska verkligen försöka ha självdisiplin...

Ha en god kväll mina vänner!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0