För att...

meddela de som berörs... av min vurpa så kan jag meddela att knäet är blått, ömt och i något större storlek än vanligt. Även lite stel i högersidan... Slog tydligen i höften oxå... Jaja det ordnar sig...

Har idag haft två seminarium ett om matte och ett om skriftspråklighet. Tror det gick bra! Under första seminariet så gick en student ut "lite" hastigt... vilket även hände på det andra seminariet oxå... samma student... Å det visade sig att hon hade sin nya chef på telefon! Så hon fick reda på att hon fått jobb nu i Januari då hon är klar! uhhh vad härligt det lät! Å vi blev glada för hennes skull!
Efter det gick jag till hemköp och handlade lite bland annat saffran, får se om det blir nåt bakat i helgen!

Gick hem och började adventspynta! å som jag pyntade! Blev klar vid halv sju å då satte jag igång å göra svamprisotto den blev väldigt god, trattkantareller och vanliga kantareller och lök och squass å kamutvete. å en vitlöks/creamfraich sås till det! toppat med broccoli! Kan rekomendera det! Så har man iallfall ätit vegetariskt en dag, eftersom jag komemr äta samma rätt imorgon...

Pysslade lite med några julklappar ikväll. De blev sådär... men man får väl säga ära vare gud i höjden denna har jag gjort i slöjden!

Jepp Marie! Den 17 kommer jag hem till värmland/ Arvika!
Är väl hemma iallafall till den 6 Januari... MÅSTE ses. Plus dig Clara! Vet att du läser... HIhI
För övrigt Marie! Det kommer gå kanon imorgon å jag längtar tills jag får se skapelsen!

Ha en god lördag!

Kram från Maja

Kommentarer
Postat av: Marie

Tack gumman!! Ser fram emot att träffa dej under jul då! KRAM

2008-11-29 @ 09:41:32
URL: http://mrij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0