Försöker...

Hejsan så var det redan torsdag! Snart helg, vilket innebär lite ledigt för många. Så även för mig men jag bör nog läsa lite! Ska även försöka gå på ett par julmarkander. Dels en i värmekyrkan och en på arbetetsmuseum här i Norrköping.
Idag har jag tvättat och städat, en kompis kom förbi å vi lagade mat tillsammans. Korvstroganoff och kamutvete! Det var riktigt gott.
Efter det så gick jag på en liten promenad, hämtade ut min "hem" biljett så är det gjort. Råkade gå in på myrorna på vägen hem och hittade två filmer the wedding date en film i min smak! amerikansk romatinsk komedi... och den fantastiska filmen koops som jag inte har sett på jättelänge! men den är ju väldigt rolig!

Kom hem å kollade på the wedding date å jag är inte besviken över att jag köpte den.
Efter det så plockade jag lite med det mesta. Nu kollar jag mest på tv.

Imorgon blir det långdag i skolan 10-17.

Dagens funderare: julklappstipd till tre grabbar mottages gärna! de är 1,5 och 5 och 8 år... vill ha nåt som är "pedagogiskt" och kreativt! Tack!

Kram från Maja

Kommentarer
Postat av: Marie

Tur det gick bra när du ramla! När ska du åka hem? Äre Arvika-hem? KRAM

2008-11-27 @ 22:27:48
URL: http://mrij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0