Gillar...

Fick idag ett paket från panduro med stansar och stämplar! Wow vad jag gillar hörnstansarna! Det gör så mycket fast man inte tror det! Så nu kan produktion av julkort börja! Har ju självstudier imorgon... men jag bör läsa! Vilket jag ska göra! Men lite pauser kanske man kan kosta på sig...

Förövrigt så börjar vaccinet göra sig påmint i armen! Stel å lite öm! Men det är väl som sig bör!
Nu är det mindre än 2 månader kvar till avresa!!! Uppladdningen är igång rejält!

Ska till Kristianstad till helgen! Det ser jag fram emot! Måste fixa till scoutskjortan!
Det är den officiella klädseln som gäller!

Nu ska jag sova! Tror att jag sovit ikapp helgens sömnförlust!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Marie

Krya på dej i armen och ha en fin helg i Kristianstad! KRAM

2008-11-19 @ 21:38:05
URL: http://mrij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0