Har inte...

riktigt lust å blogga men det är väl oxå nåt å blogga om, hade ju ett litet uppehåll igår...
Idag har jag vikarierat på min praktik förkola! Skoj! Cyklade dit... okej väder dit men hem så regnade det rejält!
Sen blev det hem å fixa lite sen en sväng till biblioteket med "gamla" böcker å även lån av lite nya!
Handlade lite på Ica, väl hemma så lagade jag tacolasange... å inte för å vara sån men den blev väldigt god. Tänkte lite på den vegetariska lasange som jag ätit vid nåt tillfälle. Iallafall så blandade jag tacosalsa, keso, avokado och majs till en röra och varvade det med köttfärsen mellan tortillabröden! Det blev riktigt gott!

Fick mitt reselakan och resebadlakan på posten idag! Härligt! Ska testa det i natt!! Handuken ska jag testa imorgon!

Ahh på torsdag är det bara 2 månader kvar tills jag reser! Jippie!

Nu blir det å kolla vidare på Systrar i Jeans!

Kram på er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0