Helg!!!

Åhh vad skönt att det är helg! Igår var jag först i skolan mellan 8-12! Inte allt för ansträngande... väl hemma åt jag mat och slog en pling till min kompis som erbjudit mig en tur ut till Maxi! Skoj!
Väl där så  shoppade vi loss på maxi! Sen hem å plocka in allt å förbereda en pizzadeg och lite andra saker. Gick till min vän med dragväska... inte för pizzadegens skull utan för att hon ska låna den, hon ska ut å fara lite!

Vi gjorde pizzan å den blev toppen god! å en god sallad till! När maten väl var klar så insåg vi att shrek den tredje gick på tv så vi kollade på den, sen blev det idol! Å sen blev det att spela nintendo Wiii å det var så galet skoj! Helt otroligt att man kan hitta på nåt så festligt! Vi spelade bowling, golf, tennis, baseboll, å boxning! basebollen var klurigast... boxningen var jobbigast! Det var så fantastiskt skoj och jag tackar vederbörande vän för denna möjlighet till Wii spelandet!

När jag blir rik ska jag köpa ett sånt.... elelr nåt...
Det jag har läst om nintendo wii är att man använder det i rehabelitering av gamla och sjuka för att de ska träna upp sina muskler! Vilket är jättebra tänk att ett tv spel kan hjälpa till med det oxå!

Idag har jag inte gjort allt för mycket än... ska försöka städa... och beställa lite böcker! Blir en tidig kväll ikväll! Imorgon är det scoutgudstjänst som gäller eller iallafall på förmiddagen!

Ha en bra lördag!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja, Wii är himla trevligt :) Syrran har en sån där wii-fit till sin (en bräda) så hon kan använda det som träningsredskap (utöver bas-spelen) det är ju skitbra! Yoga, aerobics, step-up å en massa. :)

2008-11-08 @ 11:39:17
URL: http://mrij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0