Hmmm...

Jo jag är fortfarande kvar i Norrköping, min fantastiske far är sig lik. Hans tidsuppfattning är lika med noll!
Men de är iallafall påväg mot Norpan! Men det väntar en sen kväll på vägarna! Jaja... ibland så blir det lite tokigt, hade önskat på nåt sätt att jag åkt tåg, så att min bror sluppit åka värsta omvägen.

Men nu är de på väg så det känns skoj!

Idag fick jag tidningen Sändaren sänd till mig, vet inte vem som är den vänliga själen som sänt den till mig! I det här nummret så är det med en bilaga där konfirmanderna är med! Så det var extra roligt eller det kanske var meningen.... att jag skulle få just detta nummret! Så återigen får jag se mina fantastiska konfirmander!
 (Sändaren är en tidning som ges ut av Svenska Missionskyrkan som handlar om tro och liv.)

Färjestad vann matchen idag! Gött grabbar!

Nu ska jag väl packa tandborsten, kan ju vara bra att ha med sig.

Å Sofia, gillar du skaldjur så tror jag att du skulle gilla hummer! Det är på ett sätt mer "köttigt" fast skaldjurskött! Svårt å förklara. Testa det någon gång vettja!

Kram på er igen!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja jag får försöka göra det nån gång :)

2008-11-17 @ 18:12:01
URL: http://sofale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0