Invigd Norrköpingsbo...

Så har det äntligen hänt... det tog två år och ca tre månader innan jag kan kalla mig riktig Norrköpingsbo... Lånekort på biblan har jag ju haft länge, det är ju ett av mina kriterier för att ha bott på ett ställe! Men Som fler med mig så säger man att har man inte kört ikull med cykeln i spårvagnspåret så är man ingen riktig norrköpingsbo.
Vilket jag gjorde nu ikväll på väg hem från scouterna...
pga väglaget så gick det helt enkelt för långsamt över spåret. jaja det gick bra! man blir bara så förvånad när man ligger där på backen!

Nu sitter jag å kolalr på bonde söker fru!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Marie

Men! Hur gick det?! KRAM

2008-11-26 @ 20:58:35
URL: http://mrij.blogg.se/
Postat av: Carin

jaha då får jag väl säga välkommen till Norrköping då! ;-) Hoppas allt e bra med dig! Kramar

2008-11-27 @ 09:54:17
URL: http://carinmec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0