Kurs...

Så har man varit på kurs då, det var väldigt givande och man vill återigen bara ut å testa sina nya kunskaper. Det blir väldigt intensivt vid sådana här tillfällen och varvat metod och teori! bra det!
Tog en kaffe på arbetsmuséet det var väldigt gott...
Efter så följde jag min kompis hem, gött med lite frisk luft... å sen så är det en väldig dimma som har hägrat över Norrköping idag! som är lite häftig... nästan så det duggar lixom!

Väl hemma kollade jag på äntligen hemma och senare blir det valvaka.... det ska bli spännande med resultatet....

Pratade även emd min resekamrat hon hade fått litteraturpaketet å brev idag! Woho! Vi ska tydligen åka tåg! å det tar 22 timmar! Jippie!!
Nu väntar jag på mitt paket! Man får karta å reseguide och nån annan bok!
Vi sa även att en liten träff före resan vore lämpligt! får se när vi lyckas klämma in det!

Har kommit på vad jag önskar mig i julklapp... Ett reseapotek vore inte dumt å få!
I födelsedagspresent fick jag ju ett reselakan å det har jag beställt idag plus en resehandduk... såna där lätta saker som tar liten plats men som kan vara bra att ha!

Dagens funderare: Idag på kursen skulle vi säga tio saker som vi var bra på i arbetet. De saker jag valde var: Organisera (höråhäpna), ta tag i saker, lyssna, "se människor", coacha, se möjligheter, hög arbetsmoral. Sen var tiden slut... Nämn tio saker som du är bra på antingen på "jobbet" eller privat!!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0