Lördag!

Har varit en go dag... bara gått å skrotat skulle man kunna uttrycka det som! Det enda konkreta jag har gjort är väl at tjag fått iväg två "gamla" modem till Bredbandsbolaget! "råkade" hitta ett till och passade på eftersom jag hade betald kundretur.... Fattar inte varför jag dröjt så länge med det... det tar typ 5 minuter å fixa iordning å sen är det borta från min lägenhet som börjar fyllas med allt för mycket saker....
ahh jag är VM i samlare... allt kan vara bra å ha... typ!
Måste bli bättre på det här med att rensa ur...

Sen så pantade jag flaskor och gick en liten promenad. sen hem å kolla på den LÅNGA filmen Pearl Harbor! Det var enormt längesen ajg såg den så jag tyckte det verkade mysigt å se den! Den är bra men väldigt lång.
Härligt ögongodis oxå! :)

Talade med min kompis sen fick jag meddelandet på datorn att det fanns för lite diskutrymme "som vanligt" så jag började rensa den oxå... å även i datorn samlar man på sig en massa!
Men nu har det blivit ledigt lite iallafall...

Jag har idag lagat wok fast med quorn fileér! Det blev gott... åt nudlar till det var jättelängesen jag åt nudlar förövrigt!

NU ska jag kanske rensa en låda... fick lixom lite lust efter datarensningen!

HA en bra kväll vänner!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: MArie J

det är så nyttigt att rensa ut gammal skit, från alla möjliga ställen, lägenhet, dator, garderober, sej själv...:) det är nyttigt att göra sej av med lite i livet. :)

2008-11-09 @ 12:14:58
Postat av: Sofia

Tack för det fina inlägget i min blogg :)

Ja känner igen mig i det där att man samlar på sig en massa grejer...ja ä åxå väldigt dålig på att slänga å rensa ut...det får liksom bara ligga kvar

Kram

2008-11-09 @ 13:40:44
URL: http://sofale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0