Måndag!

SÅ avr det måndag igen och redan den tredje november! Helt galet men sant!
Beställde biljett till scoutrådets årsmöte i Kristianstad! i mitten av november! Resan är ju betald men tror att jag hade kommit undan billigare om jag bokat privat... men jaja... nu är det gjort!
Gick till skolan hade ju som mål å vara där till kl 8 men var där vid halv nio... läste fram till föreläsningen vid tio så nu har jag bara ett kapitel kvar att läsa inför morgondagens seminarium, men jag ska försöka läsa ur en bok oxå! Vore gött å få någon slags rutin på det hela så att man kan ta tag i c-uppsatsen lite mer konkret.
Har ju fått lite saker jag redan nu kan börja med så att det inte blir så mycket i februari mars när jag kommer hem! Skulle tro att det blir tillräckligt!

Det blev lunch på stan med en kompis! Väldigt spontant! Men trevligt. Sen en sväng förbi Ica eftersom jag upptäckt att mitt bröd snart är slut så jag fick köpa saker till ett nytt bröd jag ska baka...
Men väl hemma insåg jag att jag ville göra ett annat bröd. Ett bröd som jag fick av en konfirmand i sommar! Som jag nu har receptet på!
Slängde ihop degen och nu står det i ugnen i tre formar och gräddas! Gott!

Ikväll blir det ingen syjunta, alla hade nog att göra ändå... jag ska försöka få undan lite... Det är grejer överallt som jag upplever det.

Ha en god eftermiddag på återseende!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Marie J

Låter som du haft en underbar helg. Härligt med en plats där man trivs så fullkomligt. :) Kram på du!

2008-11-03 @ 17:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0