Måndag!

Dagen idag började med skola vid åtta till tolv! Ett bra och intressant seminarium med diverse kluriga frågor.
Efter det så gick jag hem i snövädret och åt trattkantarellsoppa. Gjorde klart det sista på kartläggningen som ska lämnas in i morgon. Efter det var jag så trött så jag startade en film och la mig i sängen och somnade som en stock...
Efter att ha sovit en stund så gick jag upp för att äntligen göra rent ugnen! Det var välbehövligt.
Efter det gick jag på syjunta, där det bjöds på tacos! mmm det var super gott! Började sy fast nya märken på min nyinköpta scoutskjorta!
Hann inte så långt... det var inte så jättekul... men det ska nog hinnas med vid tillfälle!

nu sitter jag och kollar på cityakuten!
Ska snart gå å lägga mig... är bra trött efter helgen känner jag!

Dagens fundering: När är någonting runt? (frågan kom upp på vårt seminarium om geometri)

Kram från maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0