Royalist javisst

Ja det är sant... jag gillar det svenska kungahuset och jag tycker det ska bli spännande å se hur vi får en ny kunglighet i form av en drottning! Men det lär kankse dröja ett tag.
Dock så får jag läsa idag att Prins Carl Philip har gjort slut med "sin" Emma efter nio år, blev lixom lite chockad. Dock är jag för att man avlutar en relation om människorna i den inte mår bra.
Hovets presschef har dock inte bekräftat det. Så man vet ju inte om det är ett drag från pressen...

Jaja jag väntar även på det kungligabröllop som förhoppningsvis kommer ske! Tänk vad häftigt!

Det blev tydligen en sovmorgon idag... sov ända till 10 idag... då behövde jag väl det då! Som jag resonerar....

Åhh igår fick jag veta att en nära person till mig skall vara en av Lucia kandidaterna i Falun! Gå gärna in och  läs http://emmaliinderoth.blogg.se/

Ha en bra torsdag!

Kram från Maja

Kommentarer
Postat av: Marie J

Har inte de gjort slut miljoner gånger, enligt pressen? Tror det när jag ser det med egna ögon...

Gött me sovmorron, det ska ja ha imorrn! Ha en fin dag! KRAM

2008-11-06 @ 13:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0