Söndag!

Så har man snart klarat av vecka 45 2008! Det var bra gjort...
Sumeringen är: Skolarbetet kunde ha varit mer intensivt och mer fokus på c-uppsatsen men jag ska försöka få genom några timmar nu i veckan!
Matmässigt så har det varit ganska varierande kost, god.
Träningsmässigt ja nintendo wii var en höjdare, men det har även blivit några promenader och cykelturer.kan alltid bli mer.
människomässigt: man slutar aldrig att förvånas....
självdisiplin... är väl en bristvara...
Kan man beställa sånt på nätet?

Har i veckan även shoppat en del... hmmm... dels lite resesaker, sen lite pysselsaker, jag hoppas jag får dem på posten den kommande veckan!
Jag kommer ju få mitt litteraturpaket från volontärresor! Det ser jag fram emot, karta och grejer... Gillar verkligen kartor... man kan drömma sig bort... fast här handlar det ju om någon slag mental förberedelse.

NU ska jag gå å lägga mig, skola är det som väntar imorgon!

Godnatt på er

Dagens funderare: förvånas du ofta över människor?

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Marie J

Låter som du haft en prima vecka du! Förvånas ständigt av människor, både positivt och negativt. Hoppas denna veckan blir ännu bättre! KRAM

2008-11-10 @ 16:38:12
URL: http://mrij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0