Tänk att...

vi 2008 får vara med om något så historiskt som att vi får en president i USA som först och främst har många sunda värderingar som kan göra saker annorlunda än den nu vid tillfället sittande presidenten. Men även att han är den första svarta president! Jag tycker det är så häftigt. Ska bli skoj och följa utvecklingen och se vad som kan ske!
Barack Obama är namnet mina damer och herrar som inte har gått er förbi skulle jag tänka mig.

Jag höll ut till klockan var tre i natt på valvakan... sen så ville inte min kropp och hjärna mer, men jag somnade ändå förnöjt med en slags känsla att Barack Obama skulle bli den vinnande kandidaten!

Idag blir det självstudier, men även en tur på stan. Lite sånadär måste fixa saker ska ske! Men först måste jag plugga!

Ha en bra dag vänner!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Tilda

Visst är det häftigt =O)

Oj, va länge du höll dig uppe, duktigt!

Du får väl komma hit snart å se på vår vackra skapelse (lägenheten) ;O)

hoppas du får en bra dag!!

kramar tilda

2008-11-05 @ 09:03:35
URL: http://matildakolm.blogg.se/
Postat av: Marie J

Go Obama! Tror jag?! Jag är så otroligt dåligt insatt men han känns så mycket mer sympatisk än den andra! :) Tror det är supernyttigt att han är svart! :) KRAM

2008-11-05 @ 19:45:52
URL: http://mrij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0