Ahhh lomhörd var

resultatet efter kvällens scoutomgång, det skulle bakas med elva speedade barn. men det resulterade i scones och muffins och chokladbollar...
Sen var det en dam i församlingen som ställde upp å diska efter allt vi ställt till med i köket. Det var så gulligt! TACK!!!
Cyklade hem själv eftersom de andra scoutledarna befann sig på badhuset med de lite äldre scouterna...
Å nu är jag hemma å bara tar det lugnt är faktiskt ledig nu ända till på måndag! SÅ skönt... ska försöka bara vara...Imorgon ska jag träffa en kompis å sen måste jag till biblan... det var så skumt för det var låst över allt idag å då var jag inte där för sent...

Nu blir det Grey´s anatomy!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: emma

åh va kul att du gillade! :)



saknar dig så mkt ska du veta! det är tomt! tomt!!

2008-10-23 @ 09:11:54
URL: http://emmaliinderoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0