Ahhh...

Igår var jag inne på sj´s hemsida för att kolla priser till en resa jag ska göra sista oktober och andra november. då kostade biljetterna 60 kr st... himla billigt... men dum nog så tänkte jag ... jag kan beställa dem imorgon...
å nu när jag kollade så kostade biljetterna typ 180 kr... Ahh man blir ju kansig på sig själv för att man inte passar på när det är så billigt. Jag ska kolla ikväll om de möjligtvis sänkt priserna igen...

Sen så var jag inne på min internetbank och kollade mina fonder och de tvar heller ingen festligsyn efter de veckors oro på börsen... men det gäller väl att kunna hålla på dem nu ett tag så skall det nog gå upp så småningom... men lite surt är det allt.

sen på det så har jag inte direkt kommit igång med kartläggningsuppgiften än idag... men än finns det tid.

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0