Allt som görs idag...

Görs tydligen i i datavärldens förlovade land...
Lärt mig att länka videos! Jippie!
Sen nu ikväll tog jag tag i å skulle byta mitt trådlösa modem eftersom min fasta telefon inte kan ringas ut från... alltså folk kan ringa till mig men inte jag till dem... det kan låta snålt men så har det faktiskt varit... men ja iallafall ett nytt modem ahr kommit för drygt en vecka sen och idag skulle det ske...
Började å fippla med det vid nio... å nu 1.5 timme senare är jag klar och uppenbarligen så funkar nätet! Eftersom jag bloggar.
Dock blev det ett samtal till teknisksupport för mina inloggningsuppgifter fanns inte i min närhet... Killen i luren hjälpte mig å det gick väldigt bra, även han blev förvånad över det snabba resultatet! Vilket man faktisk kan bli i sådana här lägen!
Dock så kollade jag även med honom om min hemtelefon fungerade men icke... inte ens en ton var det i den nu...Men supporten för fasttelefoni hade stängt... men jag är tacksam över att han försökte iallafall!

Nog om datorer.... de ska bara funka...

Har under dagen tagit det lugnt... en sväng till biblan med böcker som höll på att gå ut passade på att låna lite nya!

KOm hem och bakade en omgång med "kesobröd" försöker ju fortfarande att hitta "mitt" bröd... har inte lyckats än!
Men kanske är jag på väg!?
Talade med min resekamrat om flygbiljettsbeställnign och vi tog beslutet att jag ska gå runt å kolla på resebyråer imorgon för att vi inte ska bli lurade...
ska som sagt försöka boka dem imorgon... så är det gjort!

Sen blev det syjunta... med promenad på programmet... som avslutades med en fika hemma hos mig!
Vi var ju bara två idag!

Nu blir det snart till att sova... ska läsa en hel del uppsatser imorgon och skriva en text tilld en jag skall opponera på.

Tack för idag!

Kram på er

Dagens funderare: Gör keso så att brödet blir saftigare?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0