Äntligen...

Äntligen så får jag gå här hemma å bara skrota å grejja å piffa som jag vill och har längtat efter!
Har idag varit på stan med en kompis å fikat å ätit lunch! Så mysigt var det! TACK!!!:)
Sen blev det en sväng till biblan... som resulterade i en inlämnad bok och fyra nya att ta hem och läsa och begrunda inför c-uppsatsen...
Passade på å skriva ut lite papper för senare produktion...?!?!?

Väl hemma så tog jag tag i försökte få igång min hemtelefon... det har ju varit lite utgående samtal från den på sista tiden eftersom det inte har funkat...
Har ju krånglat med det tidigare å fått nytt modem å grejer... men icke... lånat en annan telefon för att testa det... men det funakde inte med den heller... Pratade med supporten på bredbandsbolaget (vilket jag tycker är ett toppen företag! De är aldrig omöjliga!!! utan de försöker verkligen ordna det...!) efter många om och men så visar det sig att mitt nummer står som att jag ska byta leverantör... vilket jag i ett svagt ögonblick trodde att jag skulle göra, men jag använde min ångerrätt i tid och ringde till det andra företaget som jag inte vill nämna vid namn för då får de gratis reklam å det vill jag inte.... Å kolalde om de hade skött sig och enligt henne så hade de gjort det och jag hade använt mig av min ångerrätt i god tid oxå, å i förebyggande syfte så frågade jag vid det tillfället om jag behövde ringa till bredbandsbolaget å säga at tjag inte ville avsluta min tjänst hos dem men det skulle ajg inte behöva för de skulle ordna allt... För man vill ju inte vara utan telefon... särskilt inte när man betalar för den....hihi .. Men iallafall...  så ringde jag åter till Bredbandsbolaget och sa att det andra bolaget hade skött sig och att  jag vill behålla min tjänst hos dem! Så nu är det ändrat så det borde träda ikraft imorgon... får ju testa då... om inte får jag ringa till support igen! Men de är väldigt trevliga och tillmötesgående... Häromdan när jag fixade nytt trådlöst internet så var jag i behov av lite inloggningsuppgifter så då ringde jag till dem... och i samma veva så berättade jag att mitt huvud syfte tilla tt byta modem var telefon problemet... å fast han satt på bredbands supporten så försökte han hjälpa mig med telefonen för den supporten hade stängt vid tillfället! Det var väl snällt?
Ojsan dojsan... vilken utläggning om ingenting... men jaja så är mitt liv.... små saker blir stora saker...

Vidare så håller jag på å tvättar å sen så ha rjag blivit så ofantligt trött på att ha dålig mottagning på radion så jag har flyttat min stereo till "tv" hyllan! Så vi får se hur det låter där... men musiken blev mer lyssnarvänlig för nu hör man ljudet rakt framifrån...

Så nu får jag fylla den andra hyllan med något.,...
Har även tänkt å göra nån makeover inne på badrummet... har ju börjat med att hänga in en murgröna.... wow.... men nu ska jag försöka piffa lite till...

på återseende!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Tilda

Hej! Va härligt att höra ifrån dig =O)

Hur har du det med allt...?

Kramar Tilda

2008-10-23 @ 19:31:26
URL: http://matildakolm.blogg.se/
Postat av: MarieJ

Blir säkert supert i badrummet :) Kram

2008-10-23 @ 20:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0