Är det en vanlig dag?

Är det en vanlig dag, nej det är ingen vanlig dag för det är Maja´s födelsedag. Hurra hurra hurra!

Fast egenltilgen är det inte så märkvärdigt...
Klart det är toppen å få en hel del sms och grattis hälsningar på andra medium.

Så jag vill redan nu säga tack för alla grattishälsningar!

Vaknade imorse och fick öppna ett paket/kuvert från en kompis! Där i var det armband! Tack! De är jättefina!

Å jag ska passa på att hälsa till min kompis Mattias som oxå fyller år idag!
Bra dag vi har valt!!

Ta hand om er!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Klas

grattis...grattis...grattis..gratttiiiiissssssss



jag vill verkligen gratulera dig på din stora dag. Många grattiskramar från mig.



ha en fin dag



MVH

Klas

2008-10-10 @ 10:28:08
URL: http://[email protected]
Postat av: Marie

Grattis igen gums! Han hälsar grattis tillbaka KRAM

2008-10-10 @ 18:50:03
URL: http://mrij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0