Beslutsångest...

Drabbar mig alltid när jag ska göra nåt....
Nu är frågan ska jag steka kycklingen i förväg... så jag bara värmer påd en innan vi ska äta... Alltså vill inte stå i stekos i "finkläderna" fast jag vill inte heller att kycklingen ska bli torr...
VM i I-landsproblem... Jaja

Idag har jag skickat anmälningsblanketterna till volontärresor! Hoppas att man snart får besked. Att man får följa med.

Om typ 1.5 timme så kommer mina fantastiska vänner från min arbetsgrupp. Dock så saknas det tre men det är inte lätta att få till att alla 8 kan precis samma kväll! Men jag är glad över de som kommer och det ska bli mycket trevligt!

Dagen har varit go, har inte gjort många knop.

Nej nu har jag bestämt mig... jag ska steka kycklingen nu!!!

Ha en toppen kväll alla där ute i cyberrymden och på Tellus!

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0