Borde...

Hallå!

Jag borde läsa nu istället för å sitta och blogga och titta på tv... men det är mycket man borde....
sos gute... min kompis kanske ska vara med där för hon kommer från Gotland och bor där på sommaren och ska inom en snar framtid flytta dit... mycket trist men förståeligt... får ju åka å hälsa på henne då! Spännande! Har aldrig varit på Gotland. Iallafall så jobbade hon på ett ålderdomshem under inspelningen av sos gute!
Men det är ett väldigt spännande program!

Jaja natten är lång... sägs det... finns tid att läsa!

Ahh imorgon åker jag hem till Värmland å på mÂrten i Arvika. Det ska bli gött å komma hem!

Ang mina tankar kring boendet på landet så stämmer det. Jag trivs bäst på landet, jag går efter inställningen... Ska man bo i stan ska man bo centralt... ska man bo på landet kan man bo riktigt på landet.
Därför är jag mycket nöjd över mitt bostadsläge i Norrköping. Väldigt centralt...
Har även hittat en ytterligare växt som jag vill testa att odla i min framtida trädgård... grönsaksland... Kronärtskocka den verkar så häftig.... och vacker om men låterbli att äta upp den!

Drömma är bra har jag hört!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Marie

Hihi, du är så söt min vän! Hoppas vi ses i helgen! KRAM

2008-10-02 @ 21:12:12
URL: http://mrij.blogg.se/
Postat av: Marie

Hihi, du är så söt min vän! Hoppas vi ses i helgen! KRAM

2008-10-02 @ 21:12:18
URL: http://mrij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0