Fredag kväll!!!

Dagen har flytit på i godan ro... som vi säger.... Det blev ju lite bakat förut! Inte helt fel... både kanelbullar och sega chokladrutor. Jag tog en sväng till affären för att inhandla lite till maten...
Sen efter maten så kollade jag på the holiday en väldigt mysig film. Kankse lite väl julig för att ses i oktober. Men men!!
Diskade å sen tog jag fram mina pyssel lådor! Å försökte komma på en idé till julkorten men det är inget som känns riktigt rätt än... Men jag har gjort lite andra kort!! Skoj. Det känns längesen jag gjorde kort utan press lixom... eller inte press men när jag har gjort kort det senaste halvåret så har det varit för att det ska postas samma dag eller dagen efter... Men man få ju ett garanterat personligt och uttänkt kort då!...
jaja några bra blev det... 
 
Kollade med min kompis om det blir tårtbuffé imorgon! Å det blir det! Det ska bli riktigt nice. Sen så blir det tacos å film hos ett par andra kompisar på kvällen. å emellan det ska jag gå en sväng på bröllopsmässan med en tjej kompis som är betydligt närmare bröllop än vad jag är! Det ska bli skoj å kolla på en massa fina saker!
Man kan ju få lite ideér iallafall!

Nu tror jag snart att jag ska gå å lägga mig!

Sov gott mina vänner!

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0