Freeedag!!!

Så var det äntligen fredag! Veckans bästa dag!
Började tidigt redan vid kvart i sju med förhoppningen att hinna läsa igenom min kartläggning.... Men det blev en lugn morgon. Gick till skolan strax efter åtta för att hinna skriva ut lite innan handledarträffen. Men eftersom de har bytt system på hela universitetet och mina återstående 250 sidor som jag köpte ifjol tydligen har brunnit inne... så fick jag inte ut nåt...

Men av handledarträffen fick jag ut massor! Nu är ämnet mer inringat. Jag skall studera barnen och deras bildspråk och hur de beskriver sin vardag genom bilder. Spännande känns det. och skönt att någon hjälper mig med "avgränsningen" det är lite klurigt eftersom jag oftast vill så mycket med det mesta!!!

Scannade in ett par bilagor till kartläggningsuppsatsen, letade upp lite olika mer litteratur till c-uppsatsen. Gick till campus biblan å hämtade dem.

Sen äntligen hem å skriva...

Men som vanligt så satt det fast på förmiddagen och inledande eftermiddag. Kom väl först igång efter kl tre...
Å som jag skrivit. Har bara egna reflektetioner kvar i stort sett och lite av resultatet... så jag tycker att jag kämpat bra. Ska låta den ligga nu...
Hinner jag så är det bra om jag läser igenom den innan jag måste åka imorgon!

Imorgon ska jag åka på hajk med scouterna...
Först var det tänkt att jag skulle åka med nyingarna men en scoutledare hade blivit sjuk så jag ska få sova Ute! Det ska bli skönt och mysigt. Gott med frisk luft.
Vi ska gå på en liten dagsvandring åsådär!
Kommer hem på söndag efter lunch!

Så då får jag fortsätta skriva!

Men jag känner mig nöjd med dagen, fast strax efter lunch var det en annan maja som hade mött er...
Men den slutade med belåtenhet.

Nu blir det att sova... klockan ringer vid 07.15... så jag hinner å packa åsådär innan avfärd...

Sov gott vänner!

Har  även hört att enligt ryktet så blir ni fler som läser min blogg!!! Tack ska ni ha...

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0