hmmm... sorry...

Nu skall jag erkänna att jag återigen varit inne på sj´s hemsida och fyllt i alla uppgifter... glömde förut meddela "hemsidan" att jag har ett sj prio kort... så nu har jag beställt biljetter för 60 kr st... billigt... Sorry att jag var lite irriterad förut... men så kan det bli.
Kollade även på en liten tripp till stockholm över dagen och de skulle gå på 35 kr resan....billigt... jag kanske tar å åker dit någon dag när jag känner att jag har tid. Vore skoj, det var längesen jag var i Stockholm! Gillar den staden. Dels så är det så mycket människor att titta på och sen har de en hel del roliga affärer! Designtorget nere på plattan är en affär som jag måste gå till när jag är i huvudstaden.
Nej nu sitter jag här igen och bara skriver... om jag istället lade tiden på min skoluppgift så kunde jag sitta här med gott samvete...

Jaja skärp dig maja

Kram på er mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0