Lördag!

Dagen började med lite tv... sen en hel mandarin till frukost... laddade ju för tårtbuffén!
Gick förbi å tog sällskap med G och sen så var det bara å hugga in på hela sju olika tårtor! Ahh det avr så gott...
Man måste ju smaka på alla för att senare gå in mer på den man gillar mest! Idag var det en som hette Hallonchock, Hallonmousse å passionsmousse som var favoriten.... http://www.sockerbagarna.se/pop-tarta-hallonpassion.htm Det låter som jag är där ofta men det var faktisk bara andra gången. Efter det så kände jag för att gå..... så jag gick å hämtade mina tågbiljetter till Falun ska ju dit på konfaåterträff!!!

Sen så ringde jag min kompis å kollade med henne om vi skulle gå på bröllopsmässan... Jag hittade ju igår informationen att inträdet var 120 kr.... lite väl saftigt för nåt som ligger väldigt långt in i framtiden... och för att det mesta finns att hämta på nätet nu!
Så vi sa vi hoppade det.

Gick in på myrorna å kolalde runt... hittade en liten mattebok som hjälper en å tänka problemlösande.... spännande... en sån där bra å ha bok... sen hittade jag ett fint fat och en klässbols duk... för 150 kr.... som kostar ny 790 kr! Det festliga är ju att själva vävningen heter precis som den socken jag kommer ifrån! Stavnäs. och den heter då Stavnäsrutan!
Alltså ett helt galet fynd!

Gick vidare för ajg kände att jag borde vara i ständig rörelse! Kolalde efter lite böcker och pysselsaker... Z ringde å frågade om jag ville med en sväng på stan.... men eftersom jag redan var där så möttes vi på stan! Så det blev att vi gick runt ända till stan stängde... vi hann med en fika oxå.... jag tog en baugette... kände som det räckte med sötfika idag av någon märklig anledning...

Efter en sån där tårtbuffé så blir amn lixom lite tjock i huvudet. å sockerchock drabbar en...

Förberedde måndagens kursstart med inköp av ett nytt kollegeblock!
Efterlängtade plasthandskar inhandlades oxå... så gött å ha när man diskar!

Nu väntar jag på att gå å äta Tacos hos några kompisar... Gött! Ska bli gott med nåt salt!

Vill önska er en trevlig lördagskväll!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe...vet du en sak. Jag vet hur gammla ägg luktar idag...;)



hiihihihihiihi



kram

2008-10-26 @ 18:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0