Måndag...

Så har måndag snart nått sitt slut!
Har idag haft föreläsning om flerspråkighet. Sen satt vi i lite med gruppen eller iallafall delar av den och förberedde onsdagens seminarium om boksamtal.
Kom hem vid ett och försökte peppa mig till att skriva kartläggningsuppgiften. Gick sådär... men jag hade målet att ha producerat iallafall tre sidor innan jag skulle gå på syjunta.
Vilket blev en fika på stan, vi ska försöka prova lite olika caféer i stan. En bra idé!
Innan jag gick så hade jag iallafall "skrivit" tre sidor påbörjat den fjärde! Är på gång men det känns ändå trögt på nåt sätt!
Ska försöka skriva iallafall 2 sidor imorgon helst fler. Ju mer jag skriver desto bättre!
Känns som man vill fixa till det bra, eftersom det skall ske en opponering på arbetet.
Ja det blir till å ligga i.

Det blev en god latte och en coockie på fiket och trevligt sällskap.

Nu är jag hemma och ska försöka maila min handledare, men skolmailen vill inte funka...

Jag får väl ta å skriva lite på kartläggningen istället då!

Dagens fundering: Vi talade på julfester ikväll på syjuntan, och det fick mig att fundera på vilka slags olika teman man kan ha på en sådan fest! Har ni något förslag. Jag funderar påa t tha någon slags julfest. Det är ju lite mysigt... Är ju ett tag kvar men planering är A och O...

Ha det bra vänner!

Kram från maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0