Nu ni...

Nu idag kl 11 så blev biljetterna beställda! Via lastminute.com! YEHHHHHAAA vad härligt! 15.05 den 13 januari avgår flyget från Arlanda! Jippie!! Mamma mia vad har vi gett oss in på! Ett helt galet äventyr!

Men nu ni är det på riktigt, å slutprist blev 9727kr. Helt okej... sparade iallafall mellan 500-700kr mot vad de skulle ha på resebyråerna... för samma flight!

Har även på morgonen hunnit med att skirva opponeringen... fått låna en telefon för testining och haft frukostsällskap! Inte illa! Å än är inte dagen slut! den har ju knappt börjat! Ikväll blir det scouter... vi ska baka scones å muffins! Gott!

Nu tror jag att jag ska fixa med telefonen...

Ha en bra dag mina fantastiska vänner!

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej. Har inte hunnit läsa detta inlägget men måste svara på din kommentar. (läser ditt inlägg sen när jag kommer hem. ska ha APT nu)

Jag får tyvärr inte ta ut dagarna i pengar för kommunen har så sjuuuuukt dåligt med pengar. Sånt är livet. Skriver mer sen! DU är fantastisk! KRAAM

2008-10-22 @ 15:55:56
URL: http://mrij.blogg.se/
Postat av: Marie

Gött! Ni kommer få en underbar resa! KRAM

2008-10-22 @ 18:29:10
URL: http://mrij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0