Paj...

Har ikväll pratat med min mamma och berättat om tenta reultatet och hon blev så glad!
Sen så bestämde vi att det blir lite olika pajer på söndagens kalas! Min favorit paj bland annat.... den kalla räkpajen! Å sen så får det bli tacopaj! Efterrätt blir det tårta! Mamma hade redan bakat bottnarna! Det är ordning på min mamma!!!

Ska bli gött å komma hem några dagar, från fredag till tisdag blir det!
Bil hemhem och tåg hem...

Nu blir det att sova... ska försöka läsa ett par timmar innan förmiddagsmötet!

Sov gott vänner!

Dagens funderare: Jag drömmer mer och mer om ett liv på landet. Gör du det? Du som läser min blogg?

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Marie

Ska ni fira dej i förskott eller är det nåt jag missat? Drömmer absolut om ett liv på landet. lever ju på landet. Å andra sidan drömmer jag inte om så mycket djur och sånt runt det om det var så du menade. :) KRAM

2008-10-01 @ 23:11:36
URL: http://mrij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0