Så ja...

Så har mina gäster och jag överlevt ännu en middag!
Det var mycket trevligt att ha dem här och det är så gött å samla sina vänner å bara njuta!

Kollade på fotbollen! Den slutade ju 0-0.

Vid elva tiden gick de och jag tog mig an disken.... det blir ju en hel del.
Men mycke disk efter en fest är lika med många vänner, lyckad fest eller dåligt ögonmått... Det beror på hur man vill se det.
Kommer vara nöjd imorgon när jag inser att det redan är klart.

Imorgon får det bli lite kartläggningsskrivning till skolan.
Den ska vara inne om en vecka...

Sen har jag laddat för att se bonde söker fru! Missade ju det i onsdags. Ska bli skoj å se!

Nu skall jag sova, ligger ju lite back på sovtimmar...

Vill bara säga att jag återigen är mycket glad och stolt över mina vänner...
Det slår mig lixom i lite olika perioder!

Ta hand om er sov gott!

kram från maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0