Så var...

Så var sista momentet klart i den här kursen. Opponeringsseminarium... ahh nu är det bara å hålla tummarna att man blir godkänd så kan man lägga ännu en kurs bakom sig!

Det festliga var att vi fick tillbaka både våra vägledarresponser och tentan och det visade sig att jag hade full pott på tentan! Jo men jag är förvånad! Faktiskt... men det är ju naturligtvis kul och jag är stolt!

Snart ska jag iväg på scouterna... måste handla lite ingridienser till ikväll!
Ska bli gott med scones!

Dagens funderare: Opponering är alltid svårt... eller rättare sagt att ta och ge positiv och negativ kritik har aldrig varit min starka sida... Hur känner du som läser bloggen inför det?

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Madde

Inför opponeringen känner jag USCH! Jag hatar att ge kritik. Visserligen finns det inte så mycket att säga om Malins uppsats... Men va skojsigt med full pott på tentan!! Va glad jag blev nu vännen! Åhh va nyfiken jag blev på hur det gick för mig. Njut av ledigheten nu! KRAM

2008-10-22 @ 17:52:45
URL: http://mengstrand.blogg.se/
Postat av: Marie

Full pott! Du är bäst gumman! Grattis! Det där med opponering är alltid knivigt men jag har å andra sidan ganska lätt att skilja på sak och person. Att ge och ta kritik till/från någon annan på ett arbete så handlar bara om att man får en chans att göra bättre. Det handlar för mej inte om att betygsätta själva personen, opponeringseminarium är en hjälp något man ska känna lugn inför. Tycker JAG!

2008-10-22 @ 18:31:56
URL: http://mrij.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, men vikarier går på timme och har inte samma lön som jag så det blir ändå billigare på nåt oförståeligt sätt. Årjängs kommun är i lite kris just nu, köp-stopp, byggstopp för nya förskolan, köer i barnomsorgen och nedskärningar på 14 tjänster mm. Varenda krona vägs lixom på guldvåg.



Bröllopet står inte i Småland utan i Askersund, blir en helg i gnällbältet. :) Lalle (som han kallas) är därifrån, hans blivande fru oxå för den delen. De gick bara på skolan i Småland tillsammans.

Annars hade vi plingat om vi for förbi. :)



Tycker han ena i Bonde söker fru är riktigt otäck och pinsam. Minns inte va han heter men han mörkhårige...usch.

Kram

2008-10-22 @ 20:53:37
Postat av: Marie

Det är jag som är anonym IGEN!

2008-10-22 @ 20:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0