Ska försöka...

ja så var det en ny dag,  vaknade vid halv åtta! Kollade lite på rix morgon zoo på tv. Sen försökte jag att börja läsa boken "läsa högt för barn" en kurslitteratur bok! kan nog bli bra om man hade tiden...
Fast jag blev lite nyfiken så jag valde och kolla läget på nätet istället!

Insåg att jag fått två nya kommentarer! Jippie! Ja marie vi ska fira mig i förskott... Jag åker inte hem nästa helg. Passar på nu när jag ändå är hemma. Nästa helg så blir det lite tårt och kvällsmats bjudning för de som vill komma och fira mig. Och på lördag förhoppningsvis en liten tjej middag med gamla gruppen T. Sen att du bor på landet! Det gör du verkligen å jag är så avis! Sen behöver man inte ha en massa djur å grejer absolut inte.

Min längtan är att ha ett ställe ute på landet, där jag kan ha möjligheten att ha djur, inget måste men kanske någon gång så skaffar jag mig en häst.
Är lite nyfiken på getter tro det eller ej!  å lite andra djur.
Fast jag hoppas att jag har möjligheten att ha ett stort växthus oxå, det tycker jag verkar spännande...

ojojo klockan är strax efter åtta å jag sitter redan och filosoferar. Ska försöka ta tag i boken nu!

Kram på er så länge!

Kommentarer
Postat av: Marie

Du borde följa med till zoo Sôcka till sommaren! Det är nog lite av din idyll. :) VERKLIGEN landet och de har både höns och getter. Och en granne till dom har sina tjurar i hagarna bredvid getterna. SÅ lantligt. Är inte förvånad över att du vill bo på landet, kan lixom inte se dej i en stad när du är klar med allt. :) KRAM

2008-10-02 @ 11:43:05
URL: http://mrij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0