Snart klar...

Har idag som sagt haft lill lördag vilket straffar sig sen. Självdisciplinen slår lixom tillbaka på en... Till slut så måste man helt enkelt... Har sen kl 21 suttit och skrivit en liten text på den "läxa" som jag skaffat mig inför handledarträffen på fredag! Och eftersom vi ska sitta med arbetsgruppen imorgon så hinns den inte amilas på rätt tid... så då var jag tvungen att få iväg den nu ikväll... Med arbetsgruppen ska vi skriva ett gemensamt "brev" om våra matematiska erfarenheter, vi har ju skrivit ett personligt, så därför var jag tvungen att läsa även dem ikväll! Jaja slappar man i stort sett hela dagen så får man ta sitt straff.

Imorgon blir det skola från 8-15 inte van det men det ska nog gå! Efter det blir det att läsa inför fredagens seminarium och sen även städa och tvätta och packa inför helgens tur till Falun! Det ska bli gött å komma upp å få lite miljöombyte!

Ska lixom bli gött å sätta sig på tåget på fredag å bara vara! Ska försöka läsa undan lite på mina timmar på tåget... är ju bra om man kan använda dem effektivt.
Det är dock väldigt intressant om man kommer brevid någon spännande person som man kan samtala med vilket har hänt ett flertal gånger... Å det är så givande, en gång så blev jag erbjuden en vecka i Åre utav ett arbetslag som jobbade på ambulansen! Inte illa, men plikten kallade och jag fick tacka nej! Men väldigt skoj var det!
En annan gång var det en krut gumma som visade sig ha mycket spännande att berätta! Men fast hon var typ 89 år så hade vi väldigt mycket gemensamt att tala om! Människomöten är så spännande!

Nu tror jag det får bli sängen!
Fast först är det till att plocka bort alla pysselsaker som ockuperar den... men det är bara tre lådor och lite andra saker som är i vägen...

Sov gott vänner!

Dagens funderare: Har ikväll diskuterat samarbets och "lita-på-övningar" med ledarkollegor... Och nu är frågan ni kanske känner till den övningen då man står i en ring och en person i mitten och den personen i mitten ska blunda och de andra skall förflytta personen runt i ringen men hjälp av sina händer. Hur känner ni inför den "övningen"? Jag har delade åsikter...

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0