Snart...

Hallåhej!

Så var det snart dax att fylla år... Igen!
Tänk vad fort det går!

Har ikväll hunnit baka tårta för morgonens lilla sammankomst av goda vänner, tvätten är tvättad och jag är vid gott mod!

Skrivit en LÅNG handlingslista som ska handlas imorgon. så att mina gäster blir mätta både imorgon fredag och på lördag då stora delar av min gamla arbetsgrupp kommer på middag!
Imorgon komemr det fem vänner, några kunde tyvärr inte. Men det ska bli väldigt kul att de kommer.
Hoppas maten och tårtan räcker....

Det känns rätt okej efter tentan dock är jag lite fundersam över bedömningen som de skall göra men det är ju egentligen inte mitt bekymmer. Men de kunde ha lagt upp det på något annst sätt... vem bedömmer att något är "uttömmande"?

Ska bli gött med helg!

Fick även ett trevligt samtal från en vän till mig och tydligen blir det en helg nere i Skåne i November... Spännande!

Nu blir det sängen... så jag hinner med allt imorgon!

Ta hand om er!
Kram från maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0