Söndag!

Så var det söndag!
Ahh imorgon börjar en ny kurs... Men först så gällde det att fånga söndagen och dess möjligheter!
Tog tag i å rensade ur mina sommar kläder... det var väl på tiden kanske... Får ju ta fram en del i januari igen men det är ju ett tag kvar!
Sen så gick jag till G för vi skulle ut i skogen å plocka svamp! Jag var något frågande av om det skulle finnas någon svamp men det gjorde det! Oj fick nog med mig iallafall 7-8 liter hem... nu ligger den på tork! den minskar ju betydligt i storlek då men inte smaken! Ahh det är så gott med trattkantareller!
Vi fikade i skogen i regnet! Men det var gött å komma ut å bara få röra sig i skog och mark...
Väl hemma så åt jag mat och rensade svampen... pratade med mamma å sen med en kompis på msn.

En go dag men det var bra gött å komma in i värmen å ta på sig torra strumpor... hade visst glömt å smörja mina kängor efter hajken...

Nu regnar det som bara den ute och jag har hunnit diska och plocka rätt som vanligt...

Dagens funderare: Hur hårt stänger du bildörren... en klurig en men en kompis fick mig att tänka till!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Marie J

Blir det examensarbete-skrivning bara nu eller nåt mer? KRAM

2008-10-26 @ 19:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0