Tips av en vän...

Så sitter man här på torsdagskvällen... tvätten är klar... har fått ordning på lite saker... Så himla gött!

Har av en vän lärt mig att vill man göra vardagen mer festlig så ska man dricka mjölk ur glas på fot! Vilket jag gör nu! Å jag kan lova er det är mycket festligt.
Har av samma vän lärt mig att när man är ute och går på en gångbana som har en "given" genväg så skall man inte gå där utan glatt fortsätta på gångbanan!
Åhh klart det kan vara lätt att göra det när lusten faller på!
Å det är det jag tänker på när jag är ute och går... bland mycke annat jag tänker på när jag är ute och går...
Hon har påverkat mig på ett fantastiskt positivt sätt...

Jag vill oxå bli sån... att mina tankar mitt handlande ska få människor att tänka till och göra aktiva ställningstagande.
Men människan måste känna att det känns rätt för den människan. Sen att man får pröva sig fram är väl en självklarhet.
Å komma fram till vad som känns rätt för en själv!

Hmmm tankarna bara vandrar för mig ikväll tydligen!

Håll till godo....

Sov gott vänner... nu ska jag äntligen läsa en skönlitterär bok...Den heter Gud hör bönder... får se vad den ger mig i tanke världen...

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0