Veckans bästa dag...

Så har man vaknat till en ny härlig dag... sov lite skumt i natt... kanske beror det på det nya "ljuset" som kommer fenom min hylla som jag vände på ett kvartsvarv... å upp å ner faktiskt...
Men jag vaknade å tog det lugnt... läste lite i Gud hör bönder..
Sen gick jag upp å la in alla min räkningar på internetbanken... Ett härligt ilandsproblem... eller nåt...
Sen blev det å röja golvet för dammsugning och våttorkning!
Det blev gjort å tiden sprang iväg till kvart i tio då jag insåg att jag måste gå för å hinna hämta ut min hemtenta som jag skrev i förr förr förra kursen... jo det går undan i vår administration... Not... Men iallfall nu har jagd en i min hand! Dock utan kommentarer så det kunde väl ha kvittat... men principfast som jag är så hämtade jag den...
Hem och äta frukost... ja helt galet sen men ändå...

Nu ska jag bara ta det lugnt... läsa lite... grejja lite... sen ska jag laga indiskt.. Tikka masala eller vad det heter... det ska bli gott!

Ha en toppen fredag!

Kram från Maja

Dagens funderare: Är du principfast?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0